اتوبار و باربری کاج

خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

اتوبار و باربری کاج

خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

اسباب کشی آسان و بی دردسر

اسباب کشی آسان و بی دردسر با باربری کاج : شرکت حمل و نقل و یاربری کاج با همکاری بهترین شرکتهای باربری آماده ارائه برترین خدمات باربری و اثاث کشی در تهران میباشد. جهت آگاهی از خدمات اتوبار کاج با شماره تلفنهای این شرکت تماس حاصل نمایید.  

تکنیک های اسباب کشی آسان و بی دردسر

هر ساله و با فرا رسیدن فصول اسباب کشی ( اواسط بهار تا اوایل پاییز ) مستاجرها و کسانی که قصد دارند منزل خود را به قصد خانه ای جدید تغییر دهند، علاوه بر دغدغه پیدا کردن منزل مناسب، دغدغه مهم دیگری هم دارند که شاید کم اهمیت تر از یافتن خانه مطلوب نباشد. اسباب کشی، مهم ترین دردسر پیش روی خانواده ها پس از یافتن منزل مورد نظر خود است.

جمع آوری، جابجایی و چیدمان مجدد لوازم خانه به نحوی که آسیبی به آن وارد نشود حتی ممکن است تا یک هفته تمام وقت اعضای خانواده را بگیرد و در بیشتر موارد مهم ترین دلیل اینکه خانواده ای چند سال متوالی در یک خانه سکونت می کند همین ترس از اسباب کشی و دردسرهای آن است.

اسباب کشی اتفاقی است که برای هر یک از ما حداقل چند بار در زندگی روی می دهد. این در حالی است که آشنایی به اصول صحیح جمع آوری، بسته بندی، حمل و چیدمان مجدد وسایل در منزل جدید تا حد زیادی استرس ها و دردسرهای ناشی از این جابه جایی را کاهش می دهد. در این مطلب قصد داریم چند اصل کلی در رابطه با اصول صحیح اسباب کشی را با شما درمیان بگذاریم که به طور قطع شیرینی سکونت در منزل جدید را برای شما دو چندان می کند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید !

قبل از هر کاری فکر کنید

اسباب کشی نیز مانند هر کار دیگری نیاز به فکر کردن و برنامه ریزی دارد. تمامی کارهایی که قبل از اسباب کشی باید انجام دهید را یادداشت کنید. سعی کنید در هنگام اسباب کشی مزاحمت های کاری خود را به حداقل برسانید. در صورت ممکن از مرخصی استفاده کنید. آسوده خاطر بودن از سایر کار نقش مهمی در یک اسباب کشی موفق دارد.

× برای جمع کردن وسائل برنامه ریزی کنید.

× وظایف هر یک از اعضای خانه را مشخص کنید و برای او شرح دهید.

× لوازم مورد نیاز برای اسباب کشی را تهیه کنید

لوازم بسته بندی را از کجا تهیه کنیم؟

میتوانید لوازم بسته بندی را از هر جایی تهیه کنید ولی بهتر است برای این کار با شرکتهای باربری تماس بگیرید. شرکتهای باربری متخصص اسباب کشی و حمل و نقل هستند و مطمئنا بهتر از هرکسی میتوانند شما را راهنمایی کنند. در ضمن کیفیت لوازم بسته بندی که از این شرکتها تهیه میکنید دقیقا چیزی است که به آن نیاز دارید و مطمئنا هزینه کمتری هم پرداخت خواهید کرد !

بسته بندی را آغاز کنید

پس از برنامه ریزی و تعیین وظایف اعضای خانواده نوبت به بسته بندی وسائل میرسد. معمولا اولین قسمت بسته بندی وسایل منزل مربوط به ظروف شکستنی، اشیای دکوری و لوازمی از این دست می شود. هر قدر وسایل و ظروف شکستنی را با دقت بیشتری بسته بندی کنید، در مقصد با خیال آسوده تری آنها را باز خواهید کرد. بهتر است لوازم شکستنی را در جعبه اصلی خودشان که دارای حفاظ هایی است، قرار دهید. اگر این جعبه ها را دور انداخته اید، وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیک های حباب دار بپیچید و درون یک کارتن محکم بسته بندی کنید.

از بسته بندی لوازم مختلف منزل در یک کارتن یا به صورت درهم خودداری کنید. وسایل هر اتاق یا هر قسمت منزل مانند سالن، اتاق خواب ها،  حمام و… را در جهبه های جداگانه بسته بندی کنید تا هنگام باز کردن و چیدن هر قسمت از منزل جدید مجبور نشوید تمام جعبه ها را باز و در وسط خانه پراکنده کنید. به این ترتیب، اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام و دستشویی را به عنوان واحدهایی مجزا در نظر بگیرید. روی هر جعبه پس از اتمام کار بسته بندی، برچسبی حاوی فهرست وسایل و لوازم داخل آن چسبانده و در صورتی که اجناس داخل آن شکستنی است با ماژیک قرمز، کلمه شکستنی را بنویسید.

راهنمای بسته بندی لوازم

- بهترین انتخاب برای شروع بسته بندی ، ظروف شکستنی و دکوری، قابهای عکس، کتابها و در کل خرده وسائل است.

- ظروف و لوازم شکستنی را درون نایلونهای حبابدار یا روزنامه بپیچید و سپس در کارتنها قرار دارید.

- از ماژیک و برچسب برای مشخص کردن محتوی هر بسته استفاده کنید.

- پس از تکمیل شدن ظرفیت هر جعبه درب آن را به وسیله چسب های نواری پیهن و محکم ببندید.

- وسائل بزرگتر معمولا در جعبه حمل نمیشوند و فقط به وکیوم کردن آن اکتفا کنید.

- فرشها را لوله کنید. تاه کردن فرش ها روش درستی نیست و ممکن است به خاطر فشار دیگر اثاثیه در حین باربری آسیب ببینند. علاوه بر آن باز کردن آنها در محل جدید نیز با مشکل مواجه خواهد شد. قبل از حمل و نقل فرشها را تمیز کنید !

- گیاهان و گلدانها به سبب آسیب پذیری بیشتر معمولا آخرین گزینه ها برای حمل و نقل هستند.

حمل و نقل وسائل شکستنی

وسائل شکستنی نظیر انوا ظروف شیشه ای و چینی، بسیاری از لوازم تزئینی و دکوری، لوازم الکترونیکی و ... جزء لاینفک وسائل هر خانه ای است و هنگام اسباب کشی معمولا توجه ویژه ای به آنها میشود. نکاتی وجود دارد که باعث میشود این وسائل در هنگام اسباب کشی از آسیب مصون بمانند. در زیر به برخی از این نکات اشاره شده است.

- استفاده از کارتنهای محکم و با دوام جهت قرار دادن ظروف. دقت کنید که کف کارتنها با چسب های پهن محکم شده باشند تا در هنگام جابجایی آسیب نبینند.

- کاغذ پیچ کردن ظروف ریز و درشت. البته بهتر است بجای کاغذ از نایلونهای حباب دار استفاده شود.

- استفاده از فوم و یونولیت جهت لوازم برقی

- از آنجاییکه لوازم برقی عموما جزو لوازم گرانقیمت محسوب میشوند باید بیشتر موظب Hنها بود. کناره های کارتن های حمل وسائل برقی را با فوم بپوشانید.

- تابلو ها را با فوم یا مقوای ضحیم ثابت کنید.

- لامپ ها را از لوستر جدا کنید و سپس آنها را کاغذ پیچ کنید.

- شیشه های رومیزی را با چسب های ضربدری مقاوم کنید و آنها را طوری در ماشینهای باربری قرار دهید که احتمال برخورد سایر وسائل با آنها وجود نداشته باشد.

- بر روی هر جعبه و کارتن حاوی لوازم شکستنی با ماژیک بزرگ قید کنید که این وسائل شکستنی است.

اسباب کشی و جابجایی گل و گلدان

در هنگام برنامه ریزی برای اسباب کشی اغلب فراموش میشوند و زمانی که خیالمان از همه چیز راحت میشود و به دور و بر خود نگاه میکنیم که نفس راحتی بکشیم ناگهان متوجه چیز جدیدی میشویم؟ گیاهان ! هیچ چاره ای نداریم مگر جابجایی آنها به همان شکل که هستند اما نکاتی وجود دارد که باعث میشوند گیاهان شما بدون آسیب دیدگی به محل جدید منتقل شوند :

- دو ساعت قبل از حرکت ماشین به گیاهان آب بدهید. خاک گلدان در هنگام حرکت ماشین نباید گِل و شُل باشد.

- گلدان های ریز و فانتزی را در جعبه های محکم و مناسبی قرار دهید و مطمئن شوید جای آنها در جعبه محکم است. فضای خالی بین گلدانها را با روزنامه پر کنید تا تکان نخورند. درب جعبه در فقط در زمان بارگیری ببندید و منافذی برای تنفس گیاه ایجاد کنید.

- گلدان های بزرگ را قبل از هر کاری از محوطه اسباب کشی خارج کنید و در گوشه ای که مزاحمتی برای شما ایجاد نکنند قرار دهید.

- لوازم و اثاثیه را جوری در ماشین قرار دهید که احتمال برخورد و افتادن بر روی گلدانها وجود نداشته باشد.

- تکانهای ماشین باربری در هنگام حرکت ممکن است آسیب های جدی به گیاهان بلند وارد کند. در صورت ممکن آنها را به وسیله بندهای نازک به جایی متصل کنید.

- گیاهان آخرین چیزی هستند که در ماشین های باربری قرار میگیرند و اولین در هنگام تخلیه ماشین.

- اگر قصد اسباب کشی از شهری به شهر دیگر را دارید زمانی را برای حرکت انتخاب کنید که دمای داخل بارگیر در اثر آفتاب ( گرما ) و سرما نوسان چندانی نداشته باشد.

انتخاب ماشین باربری مناسب

انتخاب سرویس باربری مناسب این امکان را برای شما فراهم میکند تا با کمترین هزینه ممکن اسباب کشی منظم و بی دردسری را تجربه کنید.

فرض کنید برای جابجایی چند وسلیه که ممکن است در یک وانت بار به راحتی جا شود از یک وسیله بزرگتر استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم به شما یادآوری کنیم که انتخاب اشتباه چه پیامدهایی را بدنبال خواهد داشت !

  • فضای خالی در سرویس حمل و نقل امکان جابجایی بار حین حرکت را افزایش میدهد.
  • سرعت یک خودرو بزرک با توجه به ترافیک کندتر از یک خودروی سبک است.
  • گاهی اوقات ماشین های باربری بزرگ با ممنوعیت تردد در معابر شهری مواجه میشوند.
  • هزینه کرایه سرویس های بزرگتر بیشتر از سرویس های کوچک است.
  • سرویس های باربری بزرگ امکان پارک در برخی از کوچه ها را ندارند و ممکن است مسافت بیشتری برای انتقال اثاثیه طی شود ( هزینه بیشتر ) و مدت زمان بیشتری صرف جابجایی خواهد شد ( هزینه باربری بیشتر )و همچنین خستگی کارگران ممکن است به صورت ناخواسته باعث آسیب دیدگی لوازم و وسائل شود ( اگرچه یک شرکت باربری معتبر خسارت ناشی از سهل انگاری پرسنل خود را پرداخت خواهد کرد )

با متخصصین باربری مشورت کنید

با کمی دقت و تامل در انتخاب سرویس مناسب باربری و مشاوره با متخصصین و شرکت های معتبر باربری علاوه بر پرداخت هزینه کمتر میتوانید از بروز یک اسباب کشی فاجعه بار که به خودی خود سخت و خسته کننده است جلوگیری کنید.

باربری کاج متخصص اسباب کشی و حمل و نقل شهری