اتوبار و باربری کاج

خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

اتوبار و باربری کاج

خدمات اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران

موسسه اتوبار تهران - تجریش نیاوران

باربری نیاوران ، اتوبار تجریش

باربری بزرگ تهران : دفتر اسباب کشی و باربری محدوده تجریش - اتوبار نیاوران

با افتخار و تحت نظارت باربری بزرگ کاج تهران کلیه خدمات باربری و اسباب کشی در منطقه یک تهران را با کیفیتی غیر قابل رقابت و قیمتی کاملا رقابتی ارائه مینماید .

دفتر باربری نیاوران - باربری تجریش آماده پاسخگویی از ساعت 7 صبح تا 10 شب در طول هفته میباشد. همکاری با بهترین باربری منطقه 1 تهران انتخابی هوشمندانه !

خدمات باربری در منطقه 1

اعتبار و تعهد و حفظ امانت به بهترین شکل ممکن همراه با رعایت حقوق مشتریان از خصوصیات بارز برجسته و ممتاز اتوبار کاج است. دانش و مهارت کارگران حمل بار و بسته بندی نیرو و توانمندی و تجربه سالها فعالیت در زمینه اسباب کشی وجه تمایز یک کارگر ساده به حرفه ای های اسباب کشی است. ما پروژه حمل و جابجایی اثاثیه شما را با برنامه ریزی صحیح و دقت تمام به بهترین وجه ممکن به اتمام خواهیم رساند. کافیست با شماره تلفن های ( باربری تجریش - 22709087 ) و ( باربری نیاوران - 22759464 ) و ( سایر مناطق منطقه یک - 22149545 ) تماس حاصل نمایید.

دفتر باربری تهران در محدوده تجریش و نیاوران کوششی است جهت خدمترسانی هر چه بهتر و سریعتر به شما مشتریان گرانقدر. 

 

  • باربری و حمل و نقل لوازم منزل و اداری
  • اسباب کشی و بسته بندی حرفه ای با روش های نوین و متد روز دنیا
  • حمل وسایل سنگین ( گاوصندوق ) و لوازم حساس ( پیانو )
  • حمل و نقل و جابجایی جهیزیه عروس با تخفیف ویژه
  • بسته بندی اثاثیه منزل و اداری
  • فروش و ارسال لوازم و وسایل بسته بندی اثاثیه
  • باربری بین شهری از مبدا تهران ( نیاوران و تجریش ) به سایر نقاط کشور
  • خدمات فنی اسباب کشی : راه اندازی کولر، بخاری، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، نصب لوستر پرده

بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه مهمترین عامل موفقیت در یک پروژه اسباب کشی است. چرا که بسته بندی صحیح و اصولی اثاثیه مانع از بروز سردرگمی میشود و از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری مینماید.

گاهی اوقات بسته بندی اثاثیه تا یک هفته از وقت و انرژی اعضای خانواده میکاهد و این در حالیست که اگر بسته بندی بصورت صحیح اجام نشود عواقب آن در هنگام چیدمان اثاثیه فاجعه بار است. بهم ریختگی و آشفتگی اولین چیزی است که در هنگام چیدمان اثاثیه با آن مواجه خواهید شد.

کادر بسته بندی اثاثیه و باربری کاج (دفتر باربری نیاوران و باربری تجریش ) بهترین و مناسب ترین انتخاب و یک راه حل سریع و مطمئن برای یک اسباب کشی آسان و بی دردسر است.

باربری محدوده تجریش و اتوبار نیاوران

مشتریان گرامی و بازدید کننده عزیز !

جهت تماس و رزور سرویس بسته بندی اثاثیه در منطقه 1 تهران و باربری در مناطق نیاوران و تجریش از طریق شماره تلفنهای زیر اقدام نمایید . متخصصین اسباب کشی و کارشناسان اتوبـــار کــــاج ( شعبه باربری تجریش و باربری نیاوران ) آماده ارائه مشاوره و راهنمایی در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل از ساعت 7 صبح تا 10 شب میباشند.

22 75 94 64 - 22 70 90 87